Abonelikli müzik hizmeti olarak yeniden ortaya çıkmadan önce müzik korsanlığıyla bilinen marka Napster, Infinite Reality'ye 207 milyon dolara satıldı.
Teknoloji girişimi, sanatçıların hayranlarıyla bağlantı kurabileceği ve çalışmalarından daha iyi para kazanabileceği bir sosyal müzik platformuna dönüştürme umuduyla Napster'ı satın aldığını duyurdu.
"İnternet masaüstünden mobile, mobilden sosyal medyaya evrildi ve şimdi sürükleyici bir çağa giriyoruz," dedi Napster CEO'su Jon Vlassopulos. "Yine de müzik yayını büyük ölçüde aynı kaldı. Neyin mümkün olduğunu yeniden hayal etme zamanı."
Infinite Reality, Napster'ı güncelleme planları arasında hayranların konserlere katılmasına olanak verecek sanal 3 boyutlu alanlar yaratmayı ve müzisyenlere veya plak şirketlerine dijital ve fiziksel ürünler satma olanağı sağlamayı da yer alıyor.